Ova je izložba pregled individualnosti i osobnog pristupa slikarskom stvaranju različitih utjecaja, škola, ambicija, dobnih razlika i vlastitog umjeća.
Ima stvarno slika koje su rađene do visoke umjetničke perfekcije. Sistematizacija ili razvrstavanje je gotovo onemogućeno zbog vrlo jakih i različitih individualnosti. Izložba se ne može imenovati po nekim povjesnim razdobljima, stilovima ili tehnikama. Koherentnost je prisutna pa smo tako i pristupili individualno ponaosob riječ dvije o svakom umjetniku.
Talijanski jezik ima fino razrađenu terminologiju za područje slikarstva npr.: maestria, freschezza, sfumato, primavista … vaghezza. Ovo potonje označava milinu i prijatnost, a ova izložba upravo tome doprinosi.
prof. Nedeljko Tintor
U srijedu, 18. 4. 2018. u 19.00 sati u Galeriji Slovenskog doma,
Masarykova 13, Zagreb otvara se skupna izložba slika.
Radove umjetnika koji izlažu možete pogledati OVDJE.
ANGELINA ĐOKOVIĆ JANJUŠEVIĆ
Put kao prolaznost kroz pejzaž poznate i nepoznate krajeve, likovi u prolazu i nagibu i u iznenadnim situacijama svakog nam putovanja, i putešestvija.
BARBARA ŠPILJAK
Prisutna vrlo smiona tehnika primjenom raznih materijala kao i aplikacija uspješno kolažirana što dopunjava materijalnost i autentičnost podneblja.
BRANKA HRŽIĆ
Uhvaćen mediteranski kolorit uz osjećaj primorskih vjetrova, bure juga ili široka, akrilom uspješno zabilježeno.
BRANKA ŠINKO
Do perfekcije dorađen pejzaž naročito u prikazu drveća i ostalog raslinja kompoziciju dopunjava stafažna figura ženskog lika.
DENIS KAPLAN
Apstrakcija sa jakom individualnošću dopunjena aluzijama na Jackson Pollocka. Dualitet je prisutan u ta dva plana.
DIJANA MLINARIĆ DAIĆ
Bukolički prikaz idiličnog prizora uz uspješno kadriranje prvog, drugog i trećeg plana.
ĐURĐICA PIRKIĆ
Dva su vrhunska majstora prikazivanja mora. Englez William Turner i armenac Ivan Ajvazovski. Približavanje njima samo je vrlo pohvalno.
EMINA JAIĆ
Akrilikom vrlo pojednostavljeno rješenje ženskog lika modernizirano poput američkih stripova.
JANICA ŠTERC
Monokromatsko sa komplementarnim akcentima u donjoj polovici slike; nježni senzibilitet što pokazuje ova slika šetnjom pod kišobranima.
JOSIP RUBES
Kumulonimbusi onako kako ih uspješno pokazuju holanđani uz kompoziciju koja također liči na njihove slike pejzaža niskog horizonta. Bravo Josipe.
KARMELA BOJIĆ
Žensko lice senzualno prikazano uz prisustvo orijentalnih atributa, turbana, sjaja, raskoši sa aluzijom na priče iz Šeherezade.
KRISTINA TOT KAŠA
Kompozicija pokazuje dualitet, podijeljenost u dva dijela prikaz lica i neodređenosti uz izvjesna iznenađenja.
MAJA PERIĆ
Vrlo kvalitetna izvedba do perfekcije postavljenih boja i odnosa istih suprostavljajući ili uravnotežujući uglate i amorfne oblike.
MARIJA BOŽIĆ
Vrlo ugodan klasičan pejzaž u kojemu dinamiku daju dijagonalno nagnuta stabla nad vodom.
MERCEDES BRATOŠ
Uspješnost kombinacije printa uz autorsku dorađenost kompozicije konkretno rukom doslikanog lustera kao i dekorativno kadriranje što se odnosi na okvir.
MIROSLAV ODAVIĆ
Ekvilibriranje između ranog i prvog začetnika apstrakcije Vasilija Kandinskog (godina 1910.) i prve violine hrvatskog slikarstva Ede Murtića.
NEVA PAVLIN
Sivilo kao neodređenost sa prizvukom plavetnila (nade) uz dva crvena (topla akcenta) koja možda donekle poznajemo u vječitom pitanju beskonačnosti.
VESELJKA KOS
Meditativno dohvaćanje nedokučivih pojava u samoći na izmaku dana i sunca koje je netom zašlo.
ZORAN HERCIGONJA
Hrabro primijenjena tehnika lakova sa usklađenošću crvene i crne kao i crne i bijele boje. Sve odiše jakim intenzitetom u ekspresiji.